Premium Beautiful by Mamadarwisy

Premium Beautiful by Mamadarwisy

Thursday, August 14, 2014

Cerita Biozone Food Purifier ;)


Semalam Niza terlebih rajin. 
Bukan rajin apa..rajin purify bahan mentah sebelum memasak.
Sebelum ni bukan tak rajin nak purify, tapi masuk dapur pun tak.. ececehh....
nak sangka bukan-bukan lar tuu....
i duduk beraya kat kampung berminggu-minggu youuu.. hahah.

Macam biasa, untuk detox dan buang kuman halus ni, Niza akan gunakan 
tak lain dan tak bukan ..."Biozone Food Purifier".

Hah, Untuk ibu-ibu yang bekerja...u ols balik kerja dah penat2..pastu kena masak lagi...
haruss lah guna alat ni...

Seriusly memang mudah ok pakai alat ni.
Just sediakan mangkuk kaca, isikan air agak-agak separuh penuh mangkuk tu (lagi baik air tapisan);
then masukkan ayam/daging/sayur etc...
Oh ye, jangan lupa masukkan tiub seramik tu pulak.

Pasang suis ON tu sekali...

Agak-agak sambil tengok TV, habis je satu episod drama swasta tu (1/2 jam), ayam tu pun dah siap purify.

Cepat kan?

Biozone Food Purifier, Biozone,

So, dah purify ... Inilah hasilnya...
lelemak dan lendir-lendir keluar dari ayam tersebut walaupun Niza dah cuci sebelum tu + siap buang kulit lagi..

Hmmm...
Bayangkan kalau tak purify ayam ni tadi?

**********


Just Sharing je k..

Kalau nak tau more info pasal alat ni, PM je Niza ok?

Thank Q  to "Biozone Food Purifier" ;-)

*Happy Cooking & Purifying u ols*



 photo Love.jpg 

My Instagram : @aznizaarshad 

 Whatsapp Only 017-2170783 | SMS 012-2969042 
nurazniza@gmail.com

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget